Steunpunt Linux Mint & Ubuntu

Geplaatst: 2 september 2011 in Computers en internet, Linux
Tags:

Het computermannetje is sinds een paar maanden een steunpunt voor Linux Mint/Ubuntu in Lelystad.

Wat houd dat nou precies in ?

  • Indien u wilt overstappen naar Linux Mint of Linux Ubuntu en u heeft problemen met het downloaden en of branden met het ISO bestand. Dan kunt u bij mij een zelf gebrande (en geteste) cd/dvd bestellen waar u alleen de porto kosten voor betaald. Woont u in de buurt van Lelystad, dan kunt u hem ook ophalen (of ik breng hem langs).
  • Of u durft de installatie gewoon niet aan (hoeft u zich niet voor te schamen).
  • Tevens kan ik u helpen met het installeren van Linux Mint/ Ubuntu op uw computer of laptop (bij u thuis als u in Lelystad woont). Maar u mag ook uw computer of laptop langs brengen en installeer dan gratis Linux Mint of Linux Ubuntu (vaak kunt u er op wachten, want het gaat razend snel).
  • Als u niet zonder Windows kunt of wilt werken vanwege werk of school, dan kan ik ook een dualboot systeem voor u maken. U krijgt dan bij het opstarten een keuze.

Let op: Ik ben geen proffessional ! Ik doe dit omdat ik het leuk vind. Het kan dus zijn dat ik niet voor elke vraag/probleem een oplossing heb. Als u snel antwoord wil op (hulp) vragen, dan verwijs ik u naar het Linux Mint en Ubuntu forum waar u vaak snel geholpen wordt.

Uiteraard kunt u ook terecht op mijn speciale ‘overstappen2linuxmint’ weblog die speciaal gemaakt is voor beginners.

Geef een reactie

